respublika.lt

Vilniaus valdžiai spūstyse įstrigę vairuotojai rūpi mažiausiai

(0)
Publikuota: 2019 spalio 11 07:00:15, Edita SIAVRIS
×
nuotr. 5 nuotr.
Vilniaus valdžiai spūstyse įstrigę vairuotojai rūpi mažiausiai. Stasio Žumbio nuotr.

Vairuotojai Vilniaus gatvėse piko metu sugadina ne vieną nervų ląstelę ir klausia, kada Vilniaus savivaldybė susirūpins spūsčių mažinimu. Aiškėja, kad rūpintis iš esmės - neketinama. Prioritetas važinėjantiems dviračiais, paspirtukais ir viešuoju transportu.

 

- Kas daroma, kad spūsčių Vilniaus mieste mažėtų? - „Vakaro žinios“ paklausė Vilniaus savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjo Tomo KAMAIČIO.

- Infrastruktūros vystymas, Vilniaus miesto gatvių tinklo tankinimas, pavyzdžiui, vyksta Šiaurinės gatvės projektavimo ir planavimo darbai. Ten vystytas ir nebaigtas vystyti gatvių tinklas. Siekiama, kad transporto srautai iš vieno rajono į kitą judėtų ne pagalbinėmis gatvėmis, o pagrindinėmis ir magistralėmis.

Analizė vykdoma periodiškai, žiūrimi transporto srautai, įskaitant ir lyginamuosius. Informacija dedama į šviesoforų valdymo tinklalapį šviesoforai.lt.

Kitas dalykas, namų darbai artėjant rudeniui pradedami vasaros laikotarpiu. Šviesoforų valdymo centras peržiūri ir koreguoja šviesoforinių postų darbo režimus. Kreipiamas dėmesys į vadinamųjų žalių koridorių šviesoforus, pritaikoma būtent rudenį išaugusiems transporto srautams. Toliau kreipiamas dėmesys į viešąjį transportą, į transporto skaičių ir grafikus.

- Viskas, ką išvardijote, yra daroma, tačiau tai problemos neišsprendžia. Kai kuriose sankryžose mašinų srautai tik didėja.

- Vairuotojų, keleivių gyvenamoji vieta keičiasi, pastebima, kad miesto periferijoje vystomos nemažos gyvenamosios paskirties teritorijos, o mokyklos, darbovietės lieka tos pačios, taigi tenka važiuoti atstumus, kad jas pasiektų. Sunku prognozuoti, kas bus kitais metais, kurios sankryžos „įšoks“ į penketuką.

- Mūsų skaitytojas sako kasryt spūstyse Narbuto g. praleidžiantis valandą. Ką konkrečiai daro savivaldybė?

- Lengvojo automobilio vairuotojui pasakyti, jog planuosime ir platinsime gatves, kad tik jis greičiau važiuotų, tai tokio tikslo savivaldybė neturi. Piramidės viršuje yra pėsčiasis, dviratininkai, viešasis transportas, apatinėje grandyje - lengvasis automobilis.

Šiais metais iš Pilaitės prospekto įrengta papildoma dviračių tako atkarpa, planuojama ją pratęsti ir Narbuto g. Yra viešojo transporto maršrutai tobulinami. Ne lengvuoju automobiliu, o kitais būdais Vilniaus miesto gyventojas galėtų keliauti greičiau ir patogiau.

- Savivaldybės tikslas - vairuotojus persodinti į troleibusus ir ant dviračių? Vairuotojai neturi tikėtis, kad savivaldybė padarys dėl jų kažką?


- Atsakant į klausimą, ar savivaldybė planuotų kur nors įrengti papildomą juostą automobiliams, ar viešajam transportui, tai būtų antras variantas. Judėti galima paspirtukais, dviračiais, viešuoju transportu.

Patiko straipsnis? Leisk mums apie tai sužinoti. Nepamiršk pasidalinti Facebook!
L
0
F
Parašykite savo komentarą:
 
Komentuoti
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.

Dienos klausimas

Ar paspirtukininkams šalmai turėtų būti privalomi?

balsuoti rezultatai

Apklausa

Kokia kalba bendraujančių žmonių padaugėjo jūsų gyvenamojoje aplinkoje?

balsuoti rezultatai

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi

Daugiausiai komentuoti

Orų prognozė

Šiandien Rytoj Poryt

+5 +11 C

+6 +11 C

+7 +12 C

+9 +13 C

+12 +19 C

+18 +20 C

0-7 m/s

0-6 m/s

0-5 m/s