respublika.lt

Išankstinė registracija bankuose erzina pusę gyventojų

(41)
Publikuota: 2024 lapkričio 15 18:25:34, Tadas VAITELĖ
×
nuotr. 1 nuotr.
Asociatyvi redakcijos archyvo nuotr.

Išankstinė registracija prieš apsilankymą banko skyriuje sukelia nepatogumų beveik pusei šalies gyventojų, o teigiamai tokią tvarką vertina tik kas penktas. Be to, daugiau nei trečdalis gyventojų susidūrė su atvejais, kai bankai jų neaptarnavo dėl to, kad nebuvo iš anksto užsiregistravę.

 

Tai paaiškėjo visuomenės nuomonės tyrimų bendrovei „Spinter tyrimai" atlikus reprezentatyvų gyventojų nuomonės tyrimą.

Rugsėjį atliktos apklausos metu 44 proc. respondentų pareiškė, jog išankstinė registracija sukelia nepatogumų ieškant sau patogaus laiko, taip pat atima galimybę prireikus tiesiog užsukti į banko skyrių susitvarkyti skubių, netikėtai atsiradusių reikalų.

Daugiau nei trečdalis respondentų - 37 proc. - yra buvę situacijoje, kai banko skyriuje jų neaptarnavo, nes vizitui nebuvo užregistruota iš anksto. 70 proc. bankuose neaptarnautų klientų teigė dėl to patyrę nepatogumų.

„Nors beveik ketvirtadalis - 23 proc. - respondentų sakė, jog išankstinė registracija padeda planuotis savo laiką ir tokią praktiką vertina teigiamai, mes siekiame atsižvelgti į visų savo klientų poreikius - taip pat ir tų, kuriems būtinybė užsukti į savo banko skyrių kyla neplanuotai ir dažnai netikėtai. Apklausa parodė, kad tokių žmonių taip pat netrūksta, o atvejų, kuomet bankas atsisako aptarnauti į skyrių užsukusius klientus - tegul ir be išankstinės registracijos - apskritai neturėtų būti", - įsitikinęs „Urbo" banko Verslo tarnybos direktorius Julius Ivaška.

Jis pabrėžia suprantantis tokios praktikos pagrįstumą pandemijos laikotarpiu laikotarpiu, kai tai buvo būtina dėl klientų ir darbuotojų saugumo, tačiau stebisi, kad ši tvarka išliko ir pasibaigus apribojimams.

„Dėl išankstinės registracijos žmogus, kuriam, pavyzdžiui, staiga prireikia atnaujinti savo „Smart ID", pasikonsultuoti ar gauti kitą banko paslaugą, neretai yra priverstas laukti kelias dienas ar net savaites. Esu įsitikinęs, kad bankas neturėtų veikti pagal tokius pat algoritmus ir principus kaip poliklinika ar restoranas", - sako J.Ivaška, atkreipdamas dėmesį, kad „Urbo" banke niekuomet nebuvo išankstinės registracijos kasdienėms paslaugoms.

Patiko straipsnis? Leisk mums apie tai sužinoti. Nepamiršk pasidalinti Facebook!
L
35
F
Parašykite savo komentarą:
 
Komentuoti
Skaityti komentarus (41)
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.

Dienos klausimas

Ar gaunate skambučių ar žinučių iš sukčių?

balsuoti rezultatai

Apklausa

Kurioje Baltijos valstybėje gyventi geriausia?

balsuoti rezultatai

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi

Daugiausiai komentuoti

Orų prognozė

Šiandien Rytoj Poryt

-1 +7 C

+3 +10 C

+4 +8 C

+2 +9 C

+7 +9 C

+5 +8 C

0-6 m/s

0-9 m/s

0-10 m/s