Penktadienį visame pasaulyje pasirodžius pranešimams apie IT sistemų trikdžius, neaplenkusius ir keleto Lietuvos oro uostuose veikiančių antžeminio aptarnavimo įmonių, pranešama, kad fiksuoti sutrikimai pašalinti.
„Beveik visos keleivių registracijos sistemos po šiandien vykusio globalaus IT sutrikimo vėl veikia įprastai“, – penktadienį Eltai perduotame komentare pranešė Lietuvos oro uostų atstovas Tadas Vasiliauskas.
Jo teigimu, sutrikimo poveikis oro uostų darbui ir keleiviams buvo nežymus.
ELTA primena, kad penktadienį pasaulines kompiuterines sistemas paveikė didelio masto sutrikimai, dėl kurių JAV buvo nutupdyti lėktuvai, Jungtinėje Karalystėje (JK) sutriko televizijos transliacijos, Australijoje įtaką pajuto telekomunikacijos, o Naujojoje Zelandijoje su problemomis susidūrė bankai ir kompiuterinės sistemos šalies parlamente.
Berlyno Brandenburgo oro uoste Vokietijoje dėl „techninės problemos“ buvo sustabdyti skrydžiai, didžiausias JK geležinkelių operatorius perspėjo apie galimus traukinių reisų atšaukimus, taip pat britų stotis „Sky News“ pranešė, kad dėl trikdžių penktadienį buvo nutrauktos rytinės žinių transliacijos.
Australijos telekomunikacijų įmonė „Telstra“ pareiškė, kad sutrikimus lėmė „pasaulinės problemos“, ištikusios „Microsoft“ bei kibernetinio saugumo bendrovės „CrowdStrike“ programinę įrangą.
Kai kurios Lietuvos oro uostuose (LTOU) veikiančios antžeminių paslaugų bendrovės taip pat pranešė apie tam tikrus IT sistemų veiklos nesklandumus.