Į „Vakaro žinių" redakciją kreipėsi kupiškietė Irina, moteris pasakojo likusi tuščiomis rankomis, kai užsisakė lėktuvo bilietą į Kiprą, norėdama aplankyti savo dukrą ir anūkus.
Skambučiai blokuojami
Per piguskrydziai.lt šių metų kovo 4 dieną užsisakiau aviabilietą Vilnius-Larnaka birželio 2 dienos skrydžiui. Sumokėjau 120 eurų. Ir laukiau patvirtinimo, nesulaukiau. Tada paskambinau jiems (Mažoji bendrija „Skruzdėliuko kelionės", Švitrigailos 11K, Vilnius) jų interneto svetainėje nurodytu numeriu, bet įeinantys skambučiai blokuojami. Parašiau jiems net 5 laiškus. Jokio atsakymo!", - piktinosi moteris. Irina tikino, norėdama pasitikrinti, užsakė tokį pat bilietą ir iškart gavusi tris laiškus su raginimu apmokėti. „Žinoma, aš nemokėjau antrą kartą. Skambinau jiems dar kelis kartus, bet vėl - įeinantys skambučiai blokuojami", - stebėjosi moteris.
„Vakaro žinioms" su piguskrydziai.lt telefonu susisiekti nepavyko (nes įeinantys skambučiai blokuojami), tačiau į užklausą el. paštu atsakymo sulaukėme (kalba netaisyta, - aut. past.): „Dėkojame už laišką, tačiau nelabai aiški problema. Klientė darė užsakymą, ji sumokėjo pinigus ir jos užsakymas nebuvo patvirtintas (taip jau deja kartais nutinka dėl daugybės priežasčių), klientė jau sekančią galėjo matyti. Į ponia buvo kreiptąsi papildomai (nes kaip taip nutinka būna pasiūlomi variantai - grąžinti, jeigu bilietų kaina pasikeitė - primokėti ir pan.), bet dabar pažiūrėjus nesėkmingai, nes ji nurodė neteisingą savo el. pašto adresą ir vietoje galūnės mail.ru parašė maikl.ru. Tad natūralu, kad ir jokių pranešimų (patvirtinimu, informacijos apie nepatvirtinimą, laiško apie tolimesnius kelius) papildomų ji ir nėra gavusi. Mums ji laišką pirmą parašė, t.y. pati kreipėsi šeštadienį (balandžio 5 d., - red. past.) ir į jį tiesiog nebuvo spėta atsakyti, tad teiginiai, kad „nereaguojama į jos laiškus" nėra teisingi. Priėjus prie jos kreipimosi, o taip pat ir Jūsų laiško - problema su klaidingu paštu sužiūrėta, pinigai poniai grąžinti į sąskaitą iš kurios ji už juos mokėjo."
Į klausimą dėl įeinančių skambučių blokavimo piguskrydziai.lt svetainėje, deja, nebuvo sureaguota.
Įsikišus „Vakaro žinioms" pinigus atgavo
Po „Vakaro žinių" įsikišimo balandžio 11 d. klientė atgavo pinigus į savo sąskaitą.
Paprašėme Irinos patikslinti situaciją dėl suklysto pašto, kaip mums teigė piguskrydziai.lt. Moteris aiškino, kad atlikusi piniginį pavedimą vis laukė, kol gaus patvirtinimą dėl bilieto, ir jo nesulaukusi susimąstė, galbūt ne taip nurodė savo el. paštą. Tuomet piguskrydziai.lt nusiuntė laišką su abejone, ar tinkamai nurodė savo el. paštą. Atsakymo nesulaukė.
„Kaip minėjau, norėdama pasitikrinti, užsakiau dar antrą tokį pat bilietą ir iškart gavau reikalavimą apmokėti. Tai laiške savo rašiau jiems, kad nesiruošiu mokėti už antrą tokį pat bilietą ir pasakykite, kaip yra su pirmu mano bilietu, už kurį sumokėjau? Tyla, o paskui užblokavo mane, kad aš jiems visai negalėčiau rašyti", - paaiškino ji.
Bausti daug kartų
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) Tarptautinių ir viešųjų ryšių skyriaus vedėja Dalia Malinauskienė informavo, kad bendrovė (MB „Skruzdėliuko kelionės") anksčiau ne kartą buvo bausta: 2018 metais už Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo pažeidimą VVTAT bendrovei skyrė 566 eurų baudą. O 2019 metais už informacijos vartotojams neteikimą VVTAT bendrovei skyrė 398 eurų baudą.
Plačiau galite paskaityti čia:
https://vvtat.lrv.lt/lt/naujienos-ir-pranesimai-ziniasklaidai-377/mb-skruzdeliuko-keliones-pazeide-vartotoju-teisiu-apsaugos-istatyma-258/
Dėl MB „Skruzdėliuko kelionės" VVTAT vartotojų prašymų yra gavusi 2023 m. (gauti 3 prašymai: 2 išsisprendė taikiai, vieną atsisakyta nagrinėti). Nuo to laiko daugiau prašymų nesulaukta.