Pernai Bendrasis pagalbos centras atsakė į 1 mln. 969 tūkst. 828 skambučius – pirmą kartą per daugelį metų šis skaičius nesiekė 2 milijonų.
Užregistruoti ir skubiosios pagalbos tarnyboms buvo perduoti 1 190 745 pranešimai apie pagalbos poreikį.
Daugiausia pranešimų buvo perduota policijai – 591 844. Antroje vietoje – greitosios medicinos pagalbos tarnyba (532 548), trečioje – priešgaisrinė gelbėjimo tarnyba (36 284), o ketvirtoje – aplinkos apsauga (21 666).
Kaip skelbia BPC, visoms tarnyboms, išskyrus greitosios medicinos pagalbos tarnybą, pranešimų skaičius išaugo.
Policijos iškvietimų padaugėjo 4 359, priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos – 2 303, o aplinkosaugos specialistams perduotų pranešimų – 2 176 daugiau nei 2023 metais.
Mažėjant bendram skambučių skaičiui, gerėjo atsiliepimo rodikliai. Vidutinis atsiliepimo laikas 2024 metais siekė vos 4 sekundes, o per 15 sekundžių buvo atsiliepta net į 98,9 proc. skambučių. Tai kol kas geriausias rezultatas per visą Bendrojo pagalbos centro istoriją.
Pastebima ir tai, kad sutrumpėjo vidutinis pokalbio laikas. Dabar jis siekia vos 1 minutę ir 13 sekundžių.
„Deja, iššūkių kelia mažėjantis darbuotojų skaičius ir jiems tenkantis darbo krūvis – vienam operatoriui per metus teko atsakyti į vidutiniškai 12 tūkstančių skambučių. Šie duomenys atspindi Bendrojo pagalbos centro darbo realybę. Kiekvienas skambutis čia yra itin svarbus“, – pranešime teigia BPC.