Daug triukšmo sukėlusi naujoji Vilniaus reklama neįtiko net buvusiam sostinės merui Remigijui Šimašiui.
Jis, kaip tikras „laisvietis", reklamoje turbūt pasigedo G taško ar šiaip kokio seksualinio motyvo. Šimašius galėtų pamokyti savo įpėdinį Valdą Benkunską: geriausia reklama yra apie „aną galą".
Tiesą sakant, naujojoje reklamoje irgi yra „ano galo" motyvas - chuliganas šlapinasi ant sienos.
Modernias „vertybes" išpažįstančiam politikui, tokiam kaip Šimašius, lyg ir turėtų patikti, bet nepatiko.
Eksmeras feisbuke apie reklamą pasisakė kritiškai. Vilnius esą net gražiojoje jos dalyje nerodomas toks įdomus, spalvingas ir gyvybingas, koks yra tikrovėje.
Reiktų suprasti taip, kad Šimašiaus laikais reklamoje jis buvo rodomas daug įdomesnis ir gyvybingesnis.
Gal ir taip, nes labiausiai išgarsėjusi Šimašiaus reklama buvo apie G tašką. Jo laikais „anas galas" buvo pagrindinis, o ne šalutinis motyvas.
Žinoma, „anas galas" plačiąja prasme, nes kalbama apie moterų fiziologiją.
Jei Šimašius nebūtų pasitraukęs iš posto, gal jau turėtume reklamą ir apie vyriškus „pričendalus". Būtų neįtikėtinai įdomu, spalvinga, gyvybinga, modernu ir liberalu.
O Benkunskas... Žmogus bent teoriškai vadina save konservatoriumi, tai ką iš jo paimsi. Nei įdomybių, nei spalvų, nei G ar kokio kito taško.