Beveik 43 km prastos kokybės magistralinio kelio, esančio atkarpoje tarp Riešės ir Molėtų, rekonstrukcija gali kainuoti daugiau nei 170 mln. eurų, praneša portalas LRT. Anot valstybinius kelius valdančios įmonės „Via Lietuva“, šios atkarpos remontas turėtų būti baigtas iki 2026 m. pradžios, visgi terminai priklausys nuo finansavimo.
„Ruožo nuo sankryžos Nemenčinė–Maišiagala iki pat Molėtų darbų vykdymo terminai priklausys nuo sklandžių fizinių darbų atlikimo, viešųjų pirkimų procedūrų bei finansavimo galimybių. Nors viso kelio rekonstrukcijos terminas yra ambicingas tikslas, šiuo metu vykstantys intensyvūs ir sparčiai vykdomi darbai ruože nuo Molėtų iki Utenos parodo, jog šis tikslas, esant palankioms aplinkybėms, galėtų būti pasiektas“, – LRT teigė bendrovės atstovė Jolita Orentaitė.
„Via Lietuva“ atstovė informavo, kad ši atkarpa, siekiant kokybiškesnio ir greitesnio projektų įgyvendinimo, yra suskirstyta į penkis atskirus ruožus. Pasak jos, šiuo metu dviejų ruožų kurių bendras ilgis siekia beveik 20 km, projektavimas jau baigtas, ruošiamasi inicijuoti atlikimo procedūras.
„Šiuo metu Utenos mieste jau vykdomi asfalto klojimo darbai, tvarkomi kelio infrastruktūros elementai. Baigus rekonstrukcijos darbus, šiame ruože bus įrengtos dvi eismo juostos su nauja asfalto danga, vietoj J. Basanavičiaus ir Kupiškio gatvių sankryžos bus įrengta žiedinė sankryža, įrengtos autobusų stotelės, pėsčiųjų ir dviračių takai“, – komentavo „Via Lietuvos“ atstovė.
Kaip primena portalas, šių metų kovą už 61 mln. eurų pradėti 30 km magistralinio kelio Vilnius–Utena atkarpos tarp Utenos ir Molėtų rekonstrukcijos darbai, kuriuos planuojama baigti šiais metais. Anot „Via Lietuvos“, ruože jau pašalinta apie 83 proc. senosios betoninių plokščių dangos, rengiamas specialus šalčiui atsparus kelio pagrindas bei atlikta 70 proc. kelio pagrindo įrengimo darbų. Anot bendrovės, atskiruose ruožuose pradėtas kloti ir pirmasis asfalto sluoksnis – jo išlieta 54 tūkst. kv. metrų.
„Baigus rekonstrukcijos darbus, šiame kelyje bus įrengtos dvi eismo juostos, autobusų stotelės su paviljonais ir moderniu apšvietimu, ties sankryžomis atsiras papildomos kairiojo posūkio juostos, ruože bus įrengtos tvoros ir horizontalieji barjerai nuo laukinių gyvūnų“, – nurodė J. Orentaitė.
Susisiekimo ministras Marius Skuodis anksčiau yra teigęs, kad visi darbai kelyje Vilnius – Utena turėtų baigtis pagal planą, iki 2025 m. pabaigos