respublika.lt

G.Nausėda neišsitenka savo žemėje, tai prigriebė ir valstybinę

(0)
Publikuota: 2017 vasario 07 08:18:20
×
nuotr. 1 nuotr.
Gitanas Nausėda. Eglės Mikitavičienės koliažas.

Ekonomikos šviesulys Gitanas Nausėda yra didi asmenybė, todėl jam reikia labai daug vietos. Jei savas sklypas yra per mažas, galima problemą išspręsti paprastai - patyliukais prijungti prie jo valstybės žemę. Taip ponas Gitanas ir padarė, - ironizuoja dienraštis „Vakaro žinios“.

 

Žmonės, atvykstantys pasivaikščioti į Belmontą, negali nepastebėti bankininko namelio. Prabangus būstas stovi prabangioje vietoje, supa tą būstą tikrai nemažas kiemas. Jei tvora juostų tik asmeninę nuosavybę, kiemas būtų mažesnis, pono Gitano ego į tokį netilptų. Taigi tveriant tvorą buvo pričiuptas ir valstybinės žemės gabaliukas. Neatitikimą nustatė Nacionalinė žemės tarnyba ir poną Gitaną dabar galima oficialiai vadinti pažeidėju. Tik neišsigąskite, į cypę visažinio bankininko niekas nesodins. Jis tiesiog pataisys tvorą, sumokės baudelę, o paskui papasakos dar vieną pasakaitę apie ekonomiką ir jos užteks nuostoliams kompensuoti.

Patiko straipsnis? Leisk mums apie tai sužinoti. Nepamiršk pasidalinti Facebook!
L
0
F
Parašykite savo komentarą:
 
Komentuoti
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.

Dienos klausimas

Kiek dienų kitą savaitę (gruodžio 23-29 d.) dirbsite?

balsuoti rezultatai

Apklausa

Kaip vertinate I.Šimonytės Vyriausybės darbą?

balsuoti rezultatai

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi

Daugiausiai komentuoti

Orų prognozė

Šiandien Rytoj Poryt

+1 +5 C

+1 +6 C

-3 +3 C

+1 +4 C

0 +4 C

-3 +3 C

0-8 m/s

0-4 m/s

0-2 m/s