respublika.lt

G.Nausėda siūlo pirkti suplyšusius batus

(0)
Publikuota: 2014 gruodžio 20 08:02:26
×
nuotr. 1 nuotr.
G.Nausėda siūlo pirkti suplyšusius batus. Modesto Tamulionio koliažas

Ekonomistas Gitanas Nausėda atskleidė, kad euras bus tarsi nauji batai. Iš pradžių pritrins nuospaudų, bet paskui bus labai patogu. O jei nebus? Kyla įtarimas, kad euro negalėsime grąžinti į parduotuvę kaip batų - ironizuoja dienraštis „Vakaro žinios“.

 

Gaila, kad euro zona nėra batų taisykla. Jei būtų, mūsų ekonomika tiesiog šuoliuotų į priekį. Anot pono Gitano, „euras yra tartum nauji batai, kurie iš pradžių yra nepatogūs, pritrina nuospaudų, tačiau ilgainiui prisitaiko prie kojos ir tampa nepakeičiami“. Būtų gražu ir net truputį poetiška, bet tas pats ponas Gitanas įspėja, kad euro zonos ekonomika dar neturi tvirtų pamatų. Kada turės, niekas nežino. Vadinasi, viskas gali baigtis ne tik nuospaudomis, bet ir suplyšusiais batais. Tokios avalynės niekas atgal nepriims ir jokia taisykla nepadės. Deja, žmonės, kurie perka netinkamus batus ir negali jų pakeisti, rizikuoja likti basi.

Patiko straipsnis? Leisk mums apie tai sužinoti. Nepamiršk pasidalinti Facebook!
L
0
F
Parašykite savo komentarą:
 
Komentuoti
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.

Dienos klausimas

Kokių minčių sukėlė žinia apie G.Palucko NT Brazilijoje ir Turkijoje?

balsuoti rezultatai

Apklausa

Ar naudojatės socialiniu tinklu „Telegram“?

balsuoti rezultatai

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi

Daugiausiai komentuoti

Orų prognozė

Šiandien Rytoj Poryt

+9 +15 C

+10 +18 C

+11 +19 C

+18 +23 C

+20 +28 C

+23 +27 C

0-3 m/s

0-4 m/s

0-3 m/s