„Ignitis“: dalis klientų gavo nekorektiškas sąskaitas
(64)
Publikuota: 2025 vasario 09 07:55:00, Eltos inf.

1 nuotr.
Eltos nuotr.
Elektros ir dujų tiekėjas „Ignitis“ šeštadienio vakarą pranešė, kad dalis klientų dėl techninės klaidos gavo nekorektiškas sąskaitas.
„Dalis „Ignitis“ klientų dėl techninės klaidos gavo nekorektiškas sąskaitas. Teisingą mokėtiną sumą klientai jau dabar gali matyti prisijungę prie mano.ignitis.lt savitarnos. (…) Atsiprašome už nepatogumus“, – rašoma bendrovės feisbuko įraše.
Nurodoma, jog teisingos sąskaitos klientus pasieks ne vėliau nei vasario 11 d.
Patiko straipsnis? Leisk mums apie tai sužinoti. Nepamiršk pasidalinti Facebook!
Nesutinkate - diskutuokime!
Nepykite komentatoriai, bet komentarai su keiksmažodžiais bus šalinami automatiškai, be atsiprašymo.
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.
Rekomenduojami straipsniai