respublika.lt

Lietuvišką „Olialia“ idėją pasigavo Indija

(0)
Publikuota: 2017 sausio 06 16:53:23, Jurga DRUNGILAITĖ
×
nuotr. 7 nuotr.
Anka Verma

Forbes duomenimis, viena turtingiausių Rumunijos moterų Anka Verma (Anca Verma, 29), su vyru įtakingu indų verslininku Abhišeku Verma (Abhishek Verma, 48) gyvenanti Indijoje, „Laisvalaikiui" davė išskirtinį interviu apie planus, susijusius su prekės ženklo „Olialia" plėtra Indijoje.

 

- 2011 metais organizavote Lietuvos kultūros bei muzikos festivalį Indijoje. Atvežėte daugiau nei 50 Lietuvos talentų - atlikėjų bei verslininkų - pristatyti „Olialia" prekinio ženklo sėkmės istoriją Indijos politikams bei verslininkams. Kokių atsiliepimų sulaukėte?

- Grįžtamasis ryšys - ypač pozityvus. Indijos kviestiniai svečiai gavo progą pamatyti Lietuvos kultūrą iš arti ir buvo sužavėti programa, organizacija bei komanda, kuri sukūrė stebuklą suorganizuodama festivalį per kelias savaites. Jūsų šalies žmonės labai draugiški ir talentingi. Dėl jų kilo didelis susidomėjimas visos Indijos žmonių širdyse, jie gavo žinią apie šalį bei Lietuvos festivalį iš Indijos žiniasklaidos. Susidomėjimas tęsiasi iki šiol, todėl planuojame tokį festivalį organizuoti kasmet.

- Gerbiama ponia Anka, norėtume paklausti, kodėl nusprendėte investuoti į lietuvišką „Olialia" prekės ženklą.


- „Olialia" prekės ženklas simbolizuoja verslią, drąsią ir nepriklausomą XXI amžiaus moterį. Kai pirmą kartą susipažinau su „Olialia" prekės ženklo kūrėjais, jų idėja man taip patiko, kad didžiausiu mano troškimu tapo prisidėti prie jos ir pristatyti ženklą pasauliniu mastu, kad prekės ženklas neapsiribotų vien Lietuva. Taigi, jau nuo 2011 metų su „Olialia" organizatoriais parengėme 10 metų strategiją pirmiausia pristatyti prekės ženklą Indijoje bei Maldyvuose, o kai bus tinkamas metas - visame pasaulyje. Siekiame, kad prekės ženklas būtų pripažintas pasaulyje, o jo vertė per penkerius metus nuo šios dienos išaugtų dešimtis kartų. Tikime, kad „Olialia" bus svarbiausias Lietuvos eksporto į Indiją ženklas. Jūsų šalis bei 97 proc. ženklo žinomumas - ideali vieta testuoti unikalias verslininkų idėjas. Taip pat investuojame į Lietuvos gamintojų produktų eksportą į milijardinę Indijos rinką.

- Kodėl jis yra svarbus Lietuvai?

- „Olialia" prekės ženklas išgarsino Lietuvą visame pasaulyje. Jis kuria darbo vietas, užimtumo galimybes Lietuvoje bei galimybes įsidarbinti lietuviams visame pasaulyje. Mes stengiamės užtikrinti, kad Lietuvos žmonės ir visame pasaulyje gyvenantys emigrantai taptų pasaulinės „Olialia" sėkmės istorijos dalimi. Be didelių pardavimų Indijoje ir kitose pasaulio vietose, dalis pajamų ir pelno bus grąžinta į Lietuvos ekonomiką ir iš to surinkti mokesčiai bus naudojami Lietuvos visuomenei tobulinti.

- Kokios vertybės bus puoselėjamos Indijoje?


- Norime, kad „Olialia" taptų antros kultūrinės invazijos Indijoje dalimi. Prieš penkis tūkstančius metų sanskritas - buvusi Lietuvos kalba - tapo Indijos subkontinento gimtąja kalba, kai arijų civilizacija atkeliavo į Indiją. Tuomet Indija buvo visai kitokia kultūriniu požiūriu ir, įvedus į Indiją sanskrito kalbą, pakeitė Indijos subkontinento formą, istoriją ir kultūrą, net ir ritualus bei religiją, nes kai Indijoje buvo įvesta arijų kultūra, klajokliai tapo Vedų garbintojais ir iškart nuo Volgos iki Gangos kultūriniu požiūriu abi žemės tapo viena. Šiuo metu tą patį norime padaryti su „Olialia" ir vėl po 5 tūkst. metų sujungti abi tautas.

- Esate protinga moteris dideliame versle. Ar jums tai nesukelia sunkumų? Kokie jausmai apima, kai žinote, kad visa valdžia yra jūsų rankose?

- Su didele valdžia atsiranda didelė atsakomybė. Dalyvavimas didelės vertės, didelio pelno ir pelningumo versle sukelia daugybę iššūkių. Pirmiausia, kai susitinku su žmonėmis, jie, matydami šviesius plaukus ir mano išvaizdą, bando nuvertinti mane, bet vėliau žmonės, su kuriais bendradarbiauju, suvokia, kad kalba su sumania verslininke, vykdančia tarptautinę veiklą, vadovaujančia kompanijoms, turinčioms tūkstančius darbuotojų.

- Ar „Olialia Cola" bus pirmasis produktas Indijoje? O kas toliau? Ar bus pristatyta daugiau produktų ar paslaugų?

- Kartu su "Olialia Cola" gėrimu investuojame į „Olialia Films" kompaniją, „Olialia" energinių gėrimų liniją, suomišką "Olialia" degtinę, sukurtą specialiai Indijos rinkai. 2017 metais pristatysime "Olialia" prekės ženklo debeto korteles, kitus (FMCG) produktus, pavyzdžiui, kosmetikos ir grožio priemones. Ypač daug investuosime į dalyvavimą parodose. „Olialia" ženklo plėtros galimybės yra neribotos. Tai įrodė Lietuvos rinka, kurioje per keletą metų ženklas buvo įvestas į 85 verslo sritis. Neabejojame, kad Lietuvoje surasta unikali verslo sėkmės formulė atsipirks ir Indijos rinkoje.

- Kokį įspūdį susidarėte apie „Olialia" reklamas Lietuvoje?

- Prieš penkerius metus „Olialia" kolos reklama buvo patraukli ir patraukė mano dėmesį - tai originalūs bei drąsūs meno kūriniai, kurie nesensta. Mano įsitikinimu, Marija Vaicekauskaitė-Midgley (ženklo kūrybos vadovė) yra pati stipriausia moteris pasaulio reklamos rinkoje. Su ja bendradarbiavimą tikimės tęsti ir ateityje bei kartu laimėti ne vieną Kanų "Liūtą".

- Jūs pradėjote bendradarbiavimą su Bolivudo prodiuseriais bei aktoriais. Esate vieni iš partnerių, populiarinančių Indijos kiną Lietuvoje. Kokie artimiausi planai?

- Mes gaminsime Indijos filmus Lietuvoje. Indijoje jau rašomas scenarijus „Olialia" komedijai. Jau susitarta su Bolivudo aktoriais dėl filmavimų Lietuvoje. Planuojame pakviesti filmuotis talentingąsias Lietuvos estrados šviesiaplaukes, kurių dėka „Olialia" projektas tapo žinomas pasauliniu mastu. Taip pat populiarinsime Indijos filmus Lietuvoje, kaip jau pradėjome 2016 spalį ir bendradarbiaudami su „KRISH Films" pristatėme „Mylėti negalima mirti" meilės istoriją. Sausio mėnesį įvyks filmo „FM Love on Air" premjera.

- Ar tiesa, kad „oh la la" yra vienas populiariausių jaustukų Indijoje? Su kuo tai susiję?

- „Olialia!" (oh la la) ir Indijoje yra „Olialia!" Jis - vienas populiariausių jaustukų Indijoje. Ši emocija susijusi su viskuo, kas yra žavu ir nepakartojama. Taip pat meilės išraiška. Kai vyras mato savo draugę ar žmoną, pasipuošusią spalvingais drabužiais, jis pasakytų: „Oooh la la". Yra keletas ypač populiarių dainų hindi kalba, kur populiarinamas "Olialia" ženklas. Viena iš jų - „Oh la la tu hai meri fantasy".

-  Jūsų šeimos verslo atstove spaudai Lietuvoje pasirinkote Oksaną Pikul-Jasaitienę. Kodėl?

- Oksana Pikul-Jasaitienė - universali šiuolaikiška šviesiaplaukė, kuri yra ne tik žymus talentingas Lietuvos pramogų veidas, bet ir rūpestinga mylinti mama, atsidavusi šeimai žmona bei sumani verslininkė, puikiai išmananti viešuosius ryšius darbuose su Lietuvos žiniasklaida. Pirmą kartą Oksaną sutikau 2011-ųjų rugsėjį Naujajame Delyje per muzikos festivalį. Jos profesionalumas, atsidavimas darbui sužavėjo mūsų šeimą. Džiaugiuosi, kad „Olialia" komandoje dirba tikri maksimalistai. Kviečiame visas Lietuvos įmones, kurios yra suinteresuotos prekiauti savo produktais Indijos rinkoje, siųsti savo pasiūlymus bei susisiekti su Oksana Pikul-Jasaitiene. Jos dėka projektai bus įvertinti ir persiųsti į „Olialia" biurą Indijoje.

- Ačiū už pokalbį.

Parengta pagal priedą „Laisvalaikis"

Patiko straipsnis? Leisk mums apie tai sužinoti. Nepamiršk pasidalinti Facebook!
L
0
F
Parašykite savo komentarą:
 
Komentuoti
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.

Dienos klausimas

Ar bijote klimato kaitos keliamų kataklizmų?

balsuoti rezultatai

Apklausa

Kaip praleidžiate savo atostogas?

balsuoti rezultatai

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi

Daugiausiai komentuoti

Orų prognozė

Šiandien Rytoj Poryt

+15 +22 C

+12 +19 C

+15 +20 C

+13 +22 C

+16 +20 C

+20 +23 C

0-9 m/s

0-11 m/s

0-7 m/s