Mažmeninės maisto prekybos tinklas „Stokrotka“, priklausantis „Maxima grupei, sudarė sutartį perimti devynias maisto parduotuves Lenkijoje, veikiančias regione netoli Varšuvos.
Kaip pranešama per „Nasdaq Vilniaus“ biržą, sandorį planuojama užbaigti iki šių metų pabaigos, įvykdžius sąlygas numatytas sutartyje ir gavus konkurencijos priežiūros institucijų leidimą dėl koncentracijos.
2020 metais devynių perimamų parduotuvių pajamos siekė 20 mln. eurų. Mažmeninės maisto prekybos tinklo „Stokrotka“, veikiančio Lenkijoje, parduotuvių skaičius 2020 metų pabaigoje viršijo 700 parduotuvių, įskaitant nuosavas ir franšizės pagrindu dirbančias parduotuves. „Maxima grupė“ prekybos tinklą „Stokrotka“ įsigijo 2018 metais.
„Šios sutarties pasirašymas sustiprins prekybos tinklo „Stokrotka“ pozicijas Varšuvos regione – rinkoje, kuri mums labai svarbi. Perimtos parduotuvės leis plėsti naujų pirkėjų ratą ir didinti prekybos tinklo „Stokrotka“ žinomumą“, – sako „Stokrotka“ vadovas ir valdybos prezidentas Arūnas Zimnickas.
„Maxima grupė“ valdo prekybos tinklus „Maxima“ (Baltijos šalyse), „Stokrotka“ (Lenkijoje), „T-Market“ (Bulgarijoje) ir elektroninę maisto parduotuvę „Barbora“, veikiančią Baltijos šalyse ir Lenkijoje.