respublika.lt

Pirkėjai pamėgo „Mažų kainų garantiją“

(0)
Publikuota: 2017 kovo 11 08:10:45, Edita SIAVRIS, zinios@vakarozinios.lt
×
nuotr. 1 nuotr.
Vilniaus „Akropolyje“ įsikūrusios „Maximos“ direktorė Nijolė Stagniūnienė tikino, jog prekės su „Mažos kainos garantija“ nuperkamos sparčiausiai. Stasio Žumbio nuotr.

Šiuolaikinis pirkėjas yra pratęs skaičiuoti ir apsvarstyti, kas jam naudinga, todėl pagalvoja, kur iš tiesų verta apsipirkti. „Maximą“ vartotojai visada mėgo dėl plataus produktų asortimento, akcijų gausos ir gerų kainų. O neseniai „Maximos“ parduotuvėse startavusi kampanija „Mažos kainos garantija“ pirkėjams užtikrina, kad kasdien mažas reikalingiausių produktų kainas jie ras būtent šiame tinkle.

 

Nuvykome į sostinės „Akropolio“ „Maximą“ įsitikinti, jog kampanija „Mažos kainos garantija“ pirkėjams išties patraukli ir naudinga. Bene daugiausia pirkėjų, besirenkančių prekes su „Mažos kainos garantijos“ ženklu ir geltona etikete, išvydome Pieno skyriuje. Salės darbuotoja Jurgita Dainarovič, šiame tinkle dirbanti jau keletą metų, pasakojo, jog prasidėjus naujai kampanijai tenka dar dažniau pildyti produktų lentynas. „Akivaizdu, kad „Mažos kainos garantija“ pažymėtas prekes žmonės mėgsta, jas tikrai perka, nudžiunga, kai pamato mažas prekių kainas. Kaina - labai svarbu, bet juk skonis irgi. Pastebiu, kaip pirkėjai ieško ir renkasi savo mėgstamiausius produktus, būna, ateina, paklausia, kad štai anąkart pirko tam tikros rūšies varškę kitoje „Maximoje“, teiraujasi, kur mūsiškėje tokią varškę rasti. Todėl, manau, šita kampanija vertinga tuo, kad siūlo 1000 perkamiausių produktų geromis kainomis. Žmonės visą mėgstamų prekių krepšelį susirenka „Maximoje“, - kalbėjo Jurgita. Ji taip pat pridūrė, jog „Mažos kainos garantijos“ kampanijos pradžioje dažnas pirkėjas klausdavo, ar atėjęs kitą dieną galės tikėtis tokios pačios mažos kainos. Dabar jau vis dažnesnis žino, jog geltona kaina žymi ne didesnes 1000 populiariausių produktų kainas nei kituose keturiuose didžiuosiuose tinkluose ir tokios kainos nėra trumpalaikė akcija.

Pasak salės darbuotojos, „Maximoje“ pirkėjai įprastai apsiperka gausiau, tad ir sutaupo daugiau. J.Dainarovič sakė ir pati savo šeimai perkanti jų pamėgtus produktus su „Mažos kainos garantija“. „Kampanijoje dalyvauja daug produktų: daržovės, mėsa ir jos gaminiai, pieno produktai, pramoninės ir dar daug kitų prekių. Aš matau, kad mano prižiūrimame Pieno produktų skyriuje tinkamą prekę sau suranda kiekvienas. Pirkėjams ypač patinka įvairūs sūreliai, jų rūšių turime be galo daug“, - šypsojosi Jurgita.

„Maximos“ kasininkės-pardavėjos Renatos Kulešos tikinimu, pirkėjams svarbus ir greitas apsipirkimas, todėl išskirtos populiariausios prekės padeda sutaupyti ne tik pinigų, bet ir laiko. „Skaičiuodama prekes kasoje, atkreipiau dėmesį, kad žmonės perka vis daugiau produktų su „Mažos kainos garantija“, daugiausia maisto, tada higienos prekių, kosmetikos. Pirkėjai įsigyja daug ir labai įvairių rūšių prekių ir įsigyja jų daugiau vienu metu“, - aiškino pardavėja-kasininkė.

Nijolė STAGNIŪNIENĖ, Vilniaus „Akropolyje“ įsikūrusios „Maximos“ direktorė:

- Kuo „Mažos kainos garantija“ skiriasi nuo anksčiau vykdytų akcijų?

- Pirmiausia žinute vartotojui, tai yra pažadu, kad jis populiariausias prekes ne brangiau, nei jas siūlys kiti keturi tinklai, visada ras vienoje vietoje - „Maximos“ parduotuvėse. Jei kiti tinklai siūlys prekę pigiau, mes savo kainą mažinsime. Kad „Mažos kainos garantija“ iš tiesų naudinga pirkėjams, matyti iš išaugusių 1000 populiariausių prekių pardavimų. Labai populiarūs „Mažos kainos garantijos“ produktai: pienas, vaisiai, daržovės, mėsos gaminiai, šviežia mėsa, žuvys, kiaušiniai, duonos gaminiai, šaldyti produktai, kosmetika, muilai, šampūnai, buitinės chemijos prekės, indų plovikliai, valikliai ir panašiai.

Pastebiu, kad žmonės ištikimi lietuviškai produkcijai ir mielai ją renkasi, ypač kai jai taikoma žema kasdienė „Mažos kainos garantijos“ kaina.

- Pačiam tinklui tai apsimoka?


- Mūsų toks pažadas vartotojui. Ką žadame, tą vykdome, mes laikomės žodžio. Puikiai suprantame, kad mūsų pagrindinis tikslas - nenuvilti pirkėjo. Nes jei pirkėjas bus patenkintas, jis ateis čia ir vėl. Todėl turime pasiūlyti klientui tai, kas jam būtų iš tiesų aktualu ir naudinga. Tą ir darome. Kalbant apie „Mažos kainos garantijos“ kampaniją, iš pirkėjų dar neteko išgirsti, kad štai pas jus kaina didesnė nei kituose didžiuosiuose prekybos tinkluose, su kuriais kainos yra lyginamos, nors mūsų „Maximoje“ apsiperka tikrai labai daug žmonių, ypač savaitgaliais.

- „Maximos“ tinkle vadovaujamas pareigas einate 15 metų. Ką rodo jūsų ilgametė patirtis, kokie pirkėjų lūkesčiai, ką jie vertina labiausiai?


- Žinoma, kokybę ir šviežumą, po to, patrauklias kainas, akcijas. Bene didžiausias mūsų pranašumas - platus produktų pasirinkimas ir geros kainos, tą ir patys klientai nuolat akcentuoja. Bet svarbiausias komponentas - nuoširdus darbas, svarbiausia vertinti savo pirkėją.

Parengta pagal dienraštį „Vakaro žinios"

Patiko straipsnis? Leisk mums apie tai sužinoti. Nepamiršk pasidalinti Facebook!
L
0
F
Parašykite savo komentarą:
 
Komentuoti
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.

Dienos klausimas

Ar bijote klimato kaitos keliamų kataklizmų?

balsuoti rezultatai

Apklausa

Kaip praleidžiate savo atostogas?

balsuoti rezultatai

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi

Daugiausiai komentuoti

Orų prognozė

Šiandien Rytoj Poryt

+15 +22 C

+12 +19 C

+15 +20 C

+13 +22 C

+16 +20 C

+20 +23 C

0-9 m/s

0-11 m/s

0-7 m/s