Prancūzijos klientų techninio aptarnavimo bendrovės „Teleperformance“ valdoma įmonė „Teleperformance LT“ ketina atleisti 42 darbuotojus, praneša Užimtumo tarnyba.
„Atleidimo priežastis – dėl geopolitinės situacijos sumažėjęs pagrindinio kliento darbo jėgos poreikis, dėl kurio sumažėjo ir darbo apimtys“, – Eltai nurodė Užimtumo tarnyba.
„Sodros“ duomenimis, šiuo metu įmonėje dirba 363 darbuotojai, prieš metus jų buvo gerokai daugiau – apie 540.
Pernai lapkritį „Teleperformance LT“ skelbė apie planuojamą plėtrą ir ketino per kelis mėnesius pasamdyti 80 naujų darbuotojų.
Remiantis Užimtumo tarnybos duomenimis, „Teleperformance LT“ 2023 metais atleido 110 darbuotojų: liepos mėnesį paskelbė apie 30 darbuotojų atleidimus, o spalį – apie dar 80.
Nuo 2015 m. Lietuvoje dirbanti „Teleperformance“ komanda teikia klientų aptarnavimo, techninės pagalbos, operacijų apdorojimo, skaitmeninių sprendimų ir socialinių tinklų valdymo paslaugas. Čia dirbantys specialistai aptarnauja įvairių šalių įmones, veikiančias el. prekybos, telekomunikacijų, kelionių, technologijų bei finansinių paslaugų sektoriuose.
Registrų centrui pateiktoje ataskaitoje nurodoma, kad įmonė 2023 m. uždirbo 2,1 mln. eurų grynojo pelno – panašiai kiek ir 2022 m., kai jis siekė 2,2 mln. eurų. Tiesa, bendrovės pardavimo pajamos augo 10 proc. – nuo 22,9 mln. iki 25,3 mln. eurų.
Juridinių asmenų registro duomenimis, vienintelis „Teleperformance LT“ akcininkas yra Liuksemburge registruota „Luxembourg Contact Centers“.