Buvę veiklą nutraukusio nepriklausomo elektros tiekėjo „Egto energija“ buitiniai klientai gali atgauti sumokėtas permokas, praneša Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT). Tam gyventojai turi mėnesį.
„Egto energija“ klientai buitiniai vartotojai, kurie yra permokėję bendrovei pinigines sumas šio tiekėjo tiekimo laikotarpiu, kviečiami ne vėliau kaip iki 2024 m. vasario 15 d. 17 val. teikti tarybai prašymus dėl permokų grąžinimo“, – informuoja VERT.
Rinkos reguliuotojas prašymus kviečia siųsti el. paštu arba paprastu registruotu paštu adresu Verkių g. 25C, Vilnius. Taip pat šiuo adresu galima atvykti gyvai.
Buvę „Egto energija“ klientai turės VERT pateikti užpildytą ir pasirašytą prašymo formą su nurodytais buitinio vartotojo duomenimis, „Egto energija“ sąskaitą su nurodyta permokos suma ir ją patvirtinantį tarpusavio įsiskolinimų suderinimo aktą.
„Vartotojas turi pateikti visus prašomus duomenis, tam, kad taryba galėtų užtikrinti permokos buitiniam vartotojui grąžinimą“, – praneša VERT.
ELTA primena, kad vienas smulkiųjų nepriklausomų elektros tiekėjų „EGTO energija“ apie nutraukiamą veiklą pranešė rugsėjį, apie 5,7 tūkst. bendrovės klientų perėmė „Enefit“.
Šiuo metu nepriklausomų elektros tiekėjų rinkoje, be „Enefit“ dar veikia „Elektrum Lietuva“ bei „Ignitis“. Savo ruožtu iš rinkos, neskaitant „Egto energijos“, dar anksčiau pasitraukė „Birštono elektra“ ir „Perlas Energija“.