„Michelin“ žvaigždutes gavusių ar į bendrovės gidą įtrauktų restoranų apyvarta jau išaugo iki 50 proc., teigia Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentė Evalda Šiškauskienė. Anot jos, tokie restoranai Lietuvoje padeda visam turizmo sektoriui, nes užsienio turistams parodo – šalyje saugu apsilankyti.
„Kiek kalbėjau su restoranais (įvertintais „Michelin“ – ELTA), tai apyvarta juose apie 40-50 proc. pakilo, ypač tuose, kur gavo žvaigždutes. Ir vienur jau rezervuotis vietas galima tik 30 ar 60 dienų į priekį. Tokie restoranai prisiėmė ir naujų darbuotojų. Ir dar net neįsivažiavo reklama, nes tik neseniai visa tai paskelbta“, – pirmadienį „Žinių radijui“ teigė E. Šiškauskienė.
„Tai labai gerai, nes galime pasauliui komunikuoti, kad pas mus saugu ir gerai“, – tikino ji.
ELTA primena, kad į „Michelin“ gidą įtraukti 26 Lietuvoje įsikūrę restoranai, o maitinimo įstaigoms „Demo“, „Džiaugsmas", „Nineteen18" ir „Pas mus" skirta po vieną „Michelin“ žvaigždę.
Dar 4 restoranai nusipelnė „Bib Gourmand“ vertinimo, skiriamo kokybiškoms ir geras kainas siūlančioms maitinimo įstaigoms. Šie restoranai: „14 horses“, „Gaspar‘s“, „Numan“ ir „Le Travi“.
„Michelin Green Star“ žvaigždutė, skirta išskirtinai į tvarumą susitelkusiems restoranams, suteikta „Red Brick“.
„Michelin“ gidas – prestižinis geriausius pasaulio restoranus įvertinantis leidinys, nuo 1900 m. leidžiamas Prancūzijoje. Padangų bendrovė „Michelin“ šį gidą sukūrė siekdama paskatinti keliones automobiliais