Gyvename tokiais nuomonės formuotojų laikais, jaunoji karta lygiuojasi į tuos vadinamuosius influencerius.
Kiek žmonių svajoja uždirbti tokius lengvus pinigus, atrodyti taip glamūriškai, kai jie šviečia socialiniuose tinkluose. Ir tie nuomonės formuotojai neriasi iš kailio su savo įrašais socialiniuose tinkluose, kad tik pritrauktų kuo daugiau sekėjų.
Bet kas atrodo neskanu?
Štai viena žinoma influencerė giriasi metų gaminio apdovanojimu, pilasi eilės apie šį įvertinimą.
Skaitai ir mąstai, toks įspūdis, kad žmogus gavo Nobelio premiją. Suprantu, kad yra tam tikri marketingo įrankiai.
Bet suprantu viena, - kiekvienas kontekstas turi būti įvertintas. Nereikia perspausti. Kiek yra verslo imperijas sukūrusių žmonių, kiek yra mokslininkų, žmonijos labui nuveikusių neįtikėtinų darbų, ir jie moka būti kuklūs. Nors galėtų rėkti visam pasauliui, kokie jie šaunūs.
Peršasi tokia mintis - nebemokame būti kuklūs.
Ne veltui sakoma, kad kuklumas žmogų puošia. Kur link lenkiu? Kokia pasaulėžiūra, faktų interpretacija rodoma mūsų jaunajai kartai? Ar dar sugebėsime atsirinkti, kas yra kas. Pagal kontekstą.