Į „Vakaro žinių“ redakciją kreipėsi skaitytoja iš Vilniaus, moteris piktinosi, kad spaudos kioskuose neįmanoma įsigyti pašto ženklų siuntimui į užsienį, o šalia namų - nelikę pašto dėžučių.
„Man jau daugiau nei 80 metų, nusprendžiau nusiųsti sveikinimo atvirukus į Vokietiją ir Ameriką, bet nuėjusi į spaudos kioską išgirdau, kad pašto ženklų siuntimui į užsienį jie negauna. Limonado ten yra, visokių niekučių, o pašto ženklų nėra! Teko du kilometrus keliauti į paštą, nors sveikata nelabai leidžia. Ten ilgiausia eilė, geri žmonės užleido. Grįžau namo, surašiau atvirukus, paskui žiūriu, kad prie namų - aš gyvenu Lazdynuose - nebėra pašto dėžutės. Tai kas čia darosi?“ - piktinosi garbaus amžiaus moteris.
„Lietuvos pašto“ Korporatyvinių reikalų departamento vadovė Vaida Budrienė aiškino, kad kioskams „Lietuvos paštas“ teikia filatelijos produkciją. „Tačiau jie yra užsakovai, o mes tiekėjai. Todėl reikėtų jų klausti, kodėl jie nepardavinėjo tuo momentu. Beje, šventiniu laikotarpiu, mes net padidinome tiekimą. O pašto dėžutės likusios. Jas „Lietuvos paštas“ kaip universaliosios paslaugos tiekėjas (UPP) turi pastatyti. Pagal UPP charakteristiką, geltonoji dėžutė turi būti pastatyta taip, kad ji būtų nuo gyventojo nenutolusi 2 km spinduliu. Dėžutės gali būti perkeliamos atsižvelgiant į srautus, tačiau nepažeidžiant UPP charakteristikos“, - teigė V.Budrienė. Ji patarė apsilankyti interneto puslapyje https://www.post.lt/lt/paslaugu-teikimo-vietos, čia bus galima rasti konkrečią dėžutę. Jeigu nesinaudojama internetu, galima paskambinti telefonu 8 700 55 400.
„Jeigu nesinaudojama telefonu, galima užeiti į pašto skyrių ir paklausti. Beje, prie pašto skyriaus visada kabo pašto dėžutė. Taip pat laiškininkas gali ateiti paimti laišką, jeigu jis yra mobilus laiškininkas. Bet jie dirba kaimiškose vietovėse“, - sakė pašnekovė.