Brangūs "Vilniaus vandenų" klientai, sąžiningai mokate už vandenį ir manote, kad esate neskolingi? Labai klystate. Tie, kas negavote pranešimų apie skolas, tuoj juos gausite, - rašoma "Vakaro žinių" puslapyje "Laiškai".
Aš iki šiol sąžiningai mokėjau už visas komunalines paslaugas, niekada nevėluodavau. Ir štai trečiadienį pašto dėžutėje radau grasinamo turinio laiškelį iš "Vilniaus vandenų". Jame įspėjama, kad esu piktybinis skolininkas, mokantis ne pagal tarifus. Susidarė net 21 cento skola, kurią nedelsdamas privalau padengti. Kitaip teks mokėti delspinigius. Ką gi, teks vykti į banką, jam sumokėti kelis litus už paslaugas ir įmokėti tą 21 centą.
Susisiekiau su "Vilniaus vandenų" darbuotojais. Išsiaiškinau, kad ar tai nuo gruodžio, ar nuo sausio (net patys darbuotojai to nežinojo) už kubinį metrą vandens reikia mokėti pagal naujus tarifus. Pasakė, kad iki mėnesio pabaigos apie tai raštu informuos visus klientus.
Gerai, kad "Vilniaus vandenyse" dirba sąžiningos moterys. Jos iškart prisipažino, kad bendrovė net nesivargino apie kainų pokyčius paskelbti per žiniasklaidą ar klientams išsiuntinėti informacinių lapelių. Kainos net nėra nurodytos ir "Vilniaus vandenų" oficialiame tinklalapyje.
"Taip, tinklalapį prižiūri neatsakingi žmonės. Bet sąmoningi klientai patys gali pasiskambinti ir paklausti, ar kartais nepasikeitė vandens kainos", - pamokė mane "Vilniaus vandenų" darbuotojos.