Šiais laikais žmonės gali viską parduoti, ne tik materialius dalykus, paslaugas, idėjas, bet ir... emocijas.
Įvairiose internetinėse platformose galime pamatyti begalę vaizdo įrašų, į kuriuos tinkamai neįsigilinęs žmogus, šiuos priims kaip tikrovę.
Pilna amerikietiškų vaizdų, kaip turtingas žmogus duoda daug pinigų benamiui, kuris pasidalijo keliais centais su kitu jo pagalbos paprašiusiu žmogumi.
Kaip vieniša mama parduotuvėje savo vaikui vos išgali įpirkti maisto, bet duoda kelis centus ar batoną žmogui, kuris paprašo jos pagalbos. Ir ta mama iš gerojo žmogaus už savo didelę širdį gauna krūvą pinigų.
Apsikabinimai, ašaros...
Tų vaizdelių yra šimtai, niekas nepaneigs, kad tarp jų yra tikrų istorijų, bet peržiūrėjus daugybę situacijų, surandi, kad ir mamos kūdikis - labai tikroviška lėlė, o benamis ir turtuolis skirtingose situacijose būna tas pats žmogus.
Tai tiesiog gerai užsuktas žmonių emocijų biznis, prisidengiant šventais dalykais.
Žinoma, po tokiais vaizdo įrašais pilasi jautrūs internautų komentarai apie neįtikėtinas gerumo apraiškas.
Kas tai? Žongliravimas žmonių jausmais, gerai apgalvotas verslo planas, parduotas žmogiškumas bei vertybės, siekiant susirinkti auditoriją?
Jau ir Lietuvoje iš mūsų žvaigždučių galime pamatyti parduodamų emocijų taktiką, kur liejasi netikri žodžiai ir netikros emocijos. Kažkas tai žiūri ir tiki, ypač tie, kurie jau gimė su virtualaus pasaulio marškinėliais.
Galbūt ateis toks laikas, kai turėsime labai smarkiai pasikaustyti, kad atskirtume tikrą gyvenimą nuo mums sumodeliuoto, primetamo.
Kai didžiausia vertybė bus gyventi savo paprastoje egzistencijoje be jokių pagražinimų ir melo.
Toks laikas tikrai ateis. Žmonija visais laikais nebuvo pakanti melui.