Apie tai, kad paspirtukininkai ir dalis dviratininkų nepaiso arba iš viso nėra skaitę Kelių eismo taisyklių, jau esu rašęs.
Visgi prie šios temos tenka sugrįžti, nes iš atokiau nuo Lietuvos esančių kraštų pas mus sugužėję „Bolt" ir „Wolt" išvežiotojai KET ignoravimą pakėlė į naują lygį.
Manau, dažnas vilnietis yra matęs, kaip mieste elgiasi šie kurjeriai. Ir, kuo jų daugiau, tuo aktualesnis tampa eismo saugumo klausimas, kadangi, spėčiau, iš tokių vietovių, kuriose niekas nėra matęs pėsčiųjų perėjų ar šviesoforų atvykę veikėjai Vilniaus gatvėse elgiasi kaip namie.
Tai jie dideliu greičiu lekia šaligatviais, nors tiek Remigutis Š., tiek ir Valdukas B., gatvių pločio sąskaita, pritiesė jiems dviračių takų.
Tai jie, nei apsižvalgę, nei perspėję, staiga šoka į važiuojamąją dalį, kerta ją tik jiems vieniems žinoma trajektorija ir toliau juda tokiu pat nenuspėjamu maršrutu.
Kasdien matant tokias avarines situacijas, natūraliai kyla klausimas - ko laukia savivaldybės eismo saugumo komisija, Susisiekimo ministerija ir policija?
Kol įvyks neišvengiamas incidentas, o tuomet, užuot sudrausminus chaosą gatvėje keliančius kurjerius, kuriais ima sekti ir dalis vietinių ekologiško transporto mėgėjų, vėl garsiai rypauti apie automobilių keliamą blogį ir tuo pagrįsti tolesnį gatvių „debilizavimą" bei ramaus eismo zonų, kurių didžioji dalis vilniečių nenori, kūrimą?
Na, tarkim, esantiems valdžioje pavyks automobilių vairuotojų gyvenimą paversti pragaru ir išstumti juos iš dalies gatvių, o kas toliau?
Tamsaus gymio kurjeriai stebuklingai ims mokytis KET ir jų laikytis? Labai tuo abejoju. Greičiau jau, nebelikus gatvėse automobilių, prasidės jų susidūrimai su pėsčiaisiais ir kitais dviratininkais bei paspirtukininkais.
Aukų, spėju, irgi bus, todėl labai įdomu, ką tuomet kaltins ir sieks uždrausti mūsų „išminčiai"? Dviračius, paspirtukus, vaikščiojimą pėsčiomis?