Sostinės gyventojai ilgai atsimins iš Tauragės kilusį ir net dvi kadencijas Vilniui vadovavusį Remigutį Š. Pastarasis taip bijojo, kad plačiose gatvėse nesisukiotų tankai, jog pradėjo jų „debilizavimo" procesą, kurio metu buvo susiaurinta važiuojamoji dalis ir smarkiai praplėstos pėstiesiems bei dviračiams, paspirtukams skirtos juostos.
Pastaroji iniciatyva dar buvo aiškinama tuo, kad laikas rinktis ekologiškas transporto priemones. Idėja gal ir nebuvo bloga, tačiau, kaip dažniausiai nutikdavo Remigučiui Š., jos realizavimas nepavyko.
Na taip, paspirtukininkų ir dviratininkų mieste gerokai padaugėjo, tačiau jie, ir ypač - visokie boltai bei voltai, taip įsijautė, kad vis dažniau iš plačių jiems tiestų takų suka į susiaurintas gatves. Ir daro tai ne pagal Kelių eismo taisykles, o taip, kaip patys sugalvoja - nuvažiuoja tiesiai nuo šaligatvių, lekia prieš eismą, manevruoja neįspėdami ir pan.
Ir tokių atvejų, sprendžiant iš skaitytojų atsiliepimų bei įrašų socialiniuose tinkluose, tik daugėja. Todėl nenuostabu, kad daugėja tvariųjų ir automobilių vairuotojų susidūrimų bei per juos sužalojamų žmonių. Šie skaičiai per pastaruosius penkerius metus augo kartais.
Matant bendras tendencijas, būtų gerai, kad pasakęs „A", Remigutis Š., kuris žadėjo trauktis iš politikos, bet vis tiek dar sėdi (netikiu, kad dirba) sostinės savivaldybėje, pasakytų „B" ir grąžintų paspirtukininkus į „tiesos kelią" - jiems nutiestus plačiuosius takus. Manau, tai jam įkandama, kadangi šiuo metu sostinei vadovauja buvęs ankstesniojo mero pavaduotojas, tęsiantis jo pradėtą gatvių „debilizaciją", Valdukas B.