Vokietijos sportinės aprangos ir įrangos gamintojas „Adidas“ pranešė apie 82 proc. išaugusį veiklos pelną, kuris pirmąjį ketvirtį siekė 610 mln. eurų, rodo trečiadienį paskelbti preliminarūs duomenys.
Tai viršijo bendrovės pateiktą konsensuso prognozę – 546 mln. eurų.
„Dviženklis augimas visose rinkose ir kanaluose nestabilioje šių dienų aplinkoje rodo mūsų prekės ženklo stiprumą ir pabrėžia, kokį puikų darbą dirba mūsų žmonės“, – sakė generalinis direktorius Bjørnas Guldenas.
Ketvirčio pajamos išaugo iki 6,2 mlrd. eurų (nuo 5,5 mlrd. eurų pernai).
Išskyrus „Yeezy“ pardavimus praėjusiais metais, „Adidas“ prekės ženklo pajamos (atmetus valiutų svyravimus) per ketvirtį padidėjo 17 proc., skatinamos dviženklio augimo visose rinkose ir kanaluose.
Praėjusių metų pabaigoje išpardavus likusius produktus iš nutrauktos partnerystės su prieštaringai vertinamu reperiu, anksčiau žinomu kaip Kanye West, pirmojo ketvirčio rezultatai neatspindi jokio indėlio iš kadaise pelningos partnerystės.
Galutinius pirmojo ketvirčio finansinius rezultatus „Adidas“ paskelbs balandžio 29 d.