"Eesti Raudtee" ("Estijos geležinkelių") vadovas Kaidas Simermanas (Kaido Simmermann) mato rimtų trūkumų prieš kelis mėnesius parengtoje greitaeigio geležinkelio "Rail Baltica" pelningumo prognozėje ir, remdamasis šiuo metu turima informacija, nesiimtų tokios statybos rizikų.
Anot K. Simermano, pagrindinė problema būtų ta, kad 700 km ilgio geležinkelis būtų tiesiamas pagal naują maršrutą - pagal ambicingą programą nenumatyta naudoti jau turimų geležinkelio susisiekimo linijų.
Tai reiškia, kad reikės sėsti prie derybų stalo su firmomis ir privačiais asmenimis, kuriems priklauso žemės sklypai, numatyti geležinkeliui tiesti, kas, akivaizdu, sukels ilgų ginčų ir didelių išlaidų, rašo Dzd.
K. Simermanas taip pat yra įsitikinęs, kad geležinkelio pelningumo prognozėje pateiktos prekių apimtys nerealios ir niekad nebus pervežamos šia geležinkelio linija.