Kinų elektromobilių gamybos milžinei BYD pristačius naują akumuliatorių technologiją, suteikiančią galimybę elektromobilį įkrauti per tiek laiko, kiek trunka pripildyti automobilio su vidaus degimo varikliu kuro baką, antradienį kompanijos akcijų vertė šovė aukštyn.
Kompanijos teigimu, didžiausias naujosios akumuliatorių ir įkrovimo sistemos „Super e-Platform“ krovimo greitis pasiekė 1 000 kW – tai reiškia, kad vos penkias minutes trunkančios įkrovos pakanka, kad automobilis galėtų nuvažiuoti iki 470 kilometrų atstumą.
Naująja technologija siekiama „iš esmės išsklaidyti vartotojų nerimą dėl įkrovimo“, – paaiškino kompanijos BYD steigėjas Wangas Chuanfu.
„Mūsų tikslas yra pasiekti, kad elektromobilius įkrauti truktų tiek, kiek trunka įpilti kuro į kuru varomo automobilio baką“, – pirmadienį vakare pristatydamas naująją platformą kalbėjo jis.
Antradienį ryte kompanijos BYD akcijų kaina Honkongo vertybinių popierių biržoje vienu metu pašoko daugiau nei šešiais procentais ir pasiekė naują aukštumą – tiesa, po to vėl kiek sumažėjo.
Pristačiusi naująją technologiją, BYD pralenkė savo didžiausią konkurentę – kompaniją „Tesla“, kurios platformos „Supercharger“ suteikia galimybę elektromobilius įkrauti 500 kW greičiu.
Pristatydama platformą „Super e-Platform“, BYD pristatė ir du naujus elektromobilių modelius, kuriuos pirmuose bus diegiama naujoji technologija – sedaną „Han L“ ir miesto visureigį „Tang L“.
Be to, Šendžene įsikūrusi kompanija atskleidė planus visoje šalyje įrengti daugiau nei 4 000 itin spartaus krovimo stotelių, kuriose bus naudojama ši technologija.
Tokia ambicinga plėtra veja neįtikėtinus augimo rodiklius: vasarį kompanijos apyvarta išaugo 161 proc. ir pasiekė 318 000 elektromobilių.
Tuo tarpu kompanijos „Tesla“ apyvarta Kinijos rinkoje tuo pačiu laikotarpiu sumažėjo 49 proc.