„Mastercard Inc." planuoja atsisakyti slaptažodžių ir patvirtinimo kodų suvedimo bei pereiti prie biometrinio autentifikavimo, „Bloomberg" sakė generalinis įmonės direktorius Maiklas Maibachas (Michael Miebach).
Bendrovė plečia kovą su sukčiavimu ir nori atsisakyti kreditinių kortelių numerių įvedimo mokant už pirkimus internetu, rašo agentūra.
Šiuos pokyčius Europoje planuojama įgyvendinti iki 2030 metų.
Maždaug prieš dešimt metų „Mastercard" pristatė technologiją, kuri mokėjimo kortelės numerį pakeičia unikaliu skaitmeniniu kodu - žetonu.
Dabar bendrovė kiekvieną savaitę apdoroja 1 milijardą tokių sandorių, patikslino M.Maibachas.
Pasak bendrovės vadovo, anksčiau buvo manoma, kad slaptažodžiai padeda apsaugoti duomenis apie atliekamas finansines operacijas.
Tai kurį laiką veikė, tačiau dabar tuo naudojasi sukčiai, pažymėjo jis, o įsilaužėliai vis dažniau atakuoja svetaines, kuriose reikalaujama įvesti vienkartinį kodą, leidžiantį patvirtinti pirkėjo tapatybę.