respublika.lt

„Primark“ dėl silpnos pirkėjų paklausos mažina pardavimų tikslus

(2)
Publikuota: 2025 sausio 23 15:29:00, Emilija Ferdmanaitė, Elta
×
nuotr. 1 nuotr.
Socialinio tinklo nuotr.

Drabužių tinklas „Primark“ sumažino savo pardavimų prognozes po to, kai Jungtinės Karalystės parduotuvėse dėl pirkėjų „vangumo“ ir nepalankių oro sąlygų smarkiai susitraukė pardavimų apimtys.

 

„Primark“ patronuojanti įmonė „Associated British Foods“ (ABF) atskleidė, kad pastaraisiais mėnesiais JK pardavimai smuko, namų ūkių biudžetams toliau patiriant spaudimą.

Ketvirtadienį įmonė investuotojams pranešė, kad 2025 m. planuoja „kuklų vienaženklį“ „Primark“ pardavimų augimą.

Lapkritį ji teigė, kad tikisi „vidutinio vienaženklio augimo“.

ABF mažmeninės prekybos versle, kurį daugiausia sudaro „Primark“, per 16 savaičių iki sausio 4 d. pardavimai susitraukė 0,4 proc. iki 3,36 mlrd. svarų sterlingų. Vertinant pastovia valiuta, augimas sudarė 1,9 proc.

„Primark“ pranešė, kad pardavimai JK ir Airijoje sumažėjo 4 proc., o lyginamieji pardavimai – 6 proc.

Augimą per Kalėdas gniuždė „silpnesnė rudens prekyba sudėtingoje mažmeninės prekybos aplinkoje“ visoje šalyje.

Įmonė teigė, kad pirkėjų paklausa buvo „silpna dėl atsargių vartotojų nuotaikų“, o švelnūs rudens orai turėjo įtakos tokių prekių kaip paltai ir striukės pardavimui spalio ir lapkričio mėnesiais.

Pasak grupės, „Primark“ silpnumą JK iš dalies kompensavo augimas Ispanijoje, Portugalijoje, Prancūzijoje, Italijoje ir JAV.

ABF, taip pat valdanti didelius maisto prekių, cukraus ir žemės ūkio produkcijos padalinius, atskleidė, kad bendri grupės pardavimai sumažėjo 2,2 proc. ir per 16 savaičių laikotarpį sudarė 6,73 mlrd. svarų.

Maisto prekių padalinys, valdantis tokius prekių ženklus kaip „Ryvita“, „Twinings“ ir „Pataks“, patyrė 1,8 proc. pardavimų sumažėjimą iki 1,39 mlrd. svarų sterlingų.

Stiprų tarptautinių prekių ženklų, tokių kaip „Twinings“ ir „Ovaltine“, augimą nusvėrė kai kurių į JAV ir JK rinkas orientuotų prekių ženklų nuosmukiai.

JK bendri pardavimai sumažėjo dėl silpnesnių pardavimų „Allied Bakeries“ padalinyje, kepančiame „Kingsmill“ duoną.

Cukraus pardavimai per tą patį laikotarpį susitraukė 6 proc., grupei susidūrus su visoje Europoje krintančiomis cukraus kainomis.

Patiko straipsnis? Leisk mums apie tai sužinoti. Nepamiršk pasidalinti Facebook!
L
1
F
Parašykite savo komentarą:
 
Komentuoti
Skaityti komentarus (2)
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.

Dienos klausimas

Ar paskutiniu metu susiduriate su vaistų trūkumu?

balsuoti rezultatai

Apklausa

Ar įeis Grenlandija ir Kanada į JAV sudėtį?

balsuoti rezultatai

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi

Daugiausiai komentuoti

Orų prognozė

Šiandien Rytoj Poryt

-1 0 C

0 +4 C

-1 +3 C

0 +2 C

0 +3 C

+2 +5 C

0-7 m/s

0-6 m/s

0-7 m/s