JAV federalinė prekybos komisija (FTC) pirmadienį pranešė pateikusi ieškinį pavėžėjimo paslaugas teikiančiai įmonei „Uber“, teigdama, kad ji klaidino vartotojus ir apsunkino prenumeratos nutraukimą.
Skunde FTC teigė, kad kreipėsi į teismą „dėl melagingų ar klaidinančių atsakovų teiginių apie jų prenumeratos paslaugą, dėl jų nenoro pasiūlyti klientams paprastų mechanizmų, kaip atšaukti prenumeratos paslaugą, ir dėl to, kad jie apmokestino klientus be jų sutikimo“.
Kalifornijos teismui pateiktame skunde reguliuotojai teigė, kad, be kita ko, reikalaus piniginės kompensacijos ir nuolatinio teismo įsako.
„Amerikiečiai pavargo nuo nepageidaujamų prenumeratų, kurių tiesiog neįmanoma atšaukti“, – sakė FTC pirmininkas Andrew Fergusonas.
„Trumpo-Vance‘o FTC kovoja Amerikos žmonių vardu. Šiandien mes teigiame, kad „Uber“ ne tik klaidino vartotojus dėl prenumeratos, bet ir nepagrįstai apsunkino galimybes ją nutraukti“, – teigė A. Fergusonas.
„Esame nusivylę, kad FTC nusprendė pradėti šiuos veiksmus, – CNN sakė „Uber“, – tačiau neabejojame, jog teismai pritars tam, ką jau žinome: „Uber One“ registracijos ir atšaukimo procesai yra aiškūs, paprasti ir atitinka įstatymo raidę bei dvasią.“
„Uber“ neregistruoja ir neima iš klientų mokesčių be jų sutikimo, o atšaukti paslaugą dabar galima bet kada pačioje programėlėje ir užtrunka 20 sekundžių ar dar trumpiau“, – pridūrė „Uber“.