Vokietijos automobilių pramonė patyrė didelę žalą dėl sankcijų Rusijai, todėl šalies automobilių gamintojai turi skubėti atgal, kad neprarastų didžiulės automobilių rinkos, kurią po jų išvykimo užkariauja kinai.
Tai interviu laikraščiui „Berliner Zeitung" pareiškė konsultacinės bendrovės „Schneider Group" vadovas Ulfas Šnaideris (Ulf Schneider).
Jis ragino vokiečių pramonininkus susimąstyti, kur jie daugiau praranda dėl antirusiškų sankcijų, o kur išlošia. U.Šnaideris atkreipė dėmesį, kad Kinija greitai įsisavino Rusijos mechaninės inžinerijos, automobilių pramonės ir automobilių dalių gamybos rinkas, kurios atsilaisvino po Vokietijos automobilių gamintojų pasitraukimo.
„Negalima sakyti, kad Rusija labai kenčia nuo nepriteklių. Todėl turime būti atsargūs, kad ilgam laikui neprarastume kai kurių rinkų, kurioms taikėme sankcijas", - perspėjo U.Šnaideris.
Pasak laikraščio pašnekovo, jei 2025 m. bus panaikintas draudimas eksportuoti vokiškus automobilius, tarkim BMW ir „Mercedes-Benz", į Rusiją, rusai pirmenybę teiks vokiškiai, o ne kiniškai produkcijai.
U.Šnaideris pažymėjo, kad jis puikiai įsivaizduoja Vokietijos ir Rusijos ekonominio bendradarbiavimo reinkarnaciją po karo veiksmų Ukrainoje pabaigos, bei atkreipė dėmesį, kad antirusiškos sankcijos vis dar neduoda norimo rezultato.