Indonezijos narai rado dar penkių aukų, skridusių sudužusiu "AirAsia" bendrovės lėktuvu, kūnus. Jie gulėjo dumble netoli orlaivio korpuso, agentūrai AFP sakė gelbėjimo darbų koordinatorius S. B. Suprijadis (S. B. Supriyadi). Aukos rastos sėdynėse prisegtais diržais. Iš lėktuvo jos greičiausiai buvo išsviestos jam sudūžtant.
Pigių skrydžių bendrovės "AirAsia" orlaivis "Airbus A320", skridęs iš Indonezijos į Singapūrą, dingo gruodžio 28 dieną prie Javos jūros. Žuvo visi lėktuvu skridę 162 keleiviai ir įgulos nariai.
Dėl audringos jūros paieškų darbai vyksta sunkiai. Iki šiol rasti tik 58 žuvusiųjų kūnai. Orlaivio korpuso, kuriame, manoma, yra daugiausiai kūnų, dėl prasto matomumo po vandeniu narams kol kas nepavyko pasiekti.
„AirAsia“ lėktuvo juodųjų dėžių įrašuose girdėjosi pavojaus signalas
Rastos sudužusio lainerio "AirAsia" juodosios dėžės atskleidė, kad paskutinėmis nelaimės minutėmis lėktuve pasigirdo pavojaus signalas, kuris užgožė pilotų balsus.
"Tuo pačiu metu Indonezijos lainerio pilotai bandė stabilizuoti lėktuvą, tačiau sunku suprasti paskutinėmis minutėmis ištartus jų žodžius. Kurį laiką skambėjo pavojaus sirena", - nurodė atstovas iš Indonezijos nacionalinio transporto saugumo agentūros.
Kaip anksčiau pranešė Indonezijos transporto ministras Ignasijus Džonanas (Ignasius Jonan), gauti radarų duomenys liudija, kad laineris sudužo, nes kilo per greitai ir per daug stačia trajektorija. Be to, išklausius juodųjų dėžių įrašų buvo atmesta teroro akto versija.
Preliminarios išvados, dėl ko sudužo lėktuvas "AirAsia", turėtų būti paskelbtos praėjus 30 dienų nuo avarijos - sausio 28 dieną. Indonezijos pareigūnai pranešė, kad tyrimo rezultatai bus perduoti tik Tarptautinei civilinės aviacijos organizacijai ir nebus viešinami.
Pigių skrydžių bendrovės "AirAsia" orlaivis "Airbus A320", skridęs iš Indonezijos į Singapūrą, dingo gruodžio 28 dieną prie Javos jūros. Žuvo visi lėktuvu skridę 162 keleiviai ir įgulos nariai.